1) Ose pothuajse të gjithë i mbijetojnë një aksidenti ajror, ose pothuajse askush nuk shpëton
Një analizë e plotë nga qeveria e SHBA-ve rreth aksidenteve ajrore të viteve 1983-2000, doli në përfundimin se shumica e aksidenteve kanë një shkallë me të vërtetë të lartë mbijetese, nga 81 deri në 100 për qind. Por në një pjesë të vogël të aksidenteve, vetëm 0 deri në 20 për qind e njerëzve mbijetojnë.
2) Fluturimi është shumë më i sigurt se sa ngasja
Rreziku i vdekjes si pasojë e ngasjes, në një udhëtim prej 100 miljesh në krahasim me atë fluturues, është më i lartë.
3) Frika nga fluturimet mund të çojë në rritjen e numrit të vdekjeve në rrugë
Menjëherë pas 11 shtatorit, njerëzit po udhëtonin më pak me avionë dhe po ngisnin rreth 3 për qind më shumë. Hulumtuesi psikologjik Gerd Gigerenzer, vuri në dukje se kjo shtesë lëvizëse ishte përgjegjëse për 353 vdekje të tepërta në tre muajt e ardhshëm pas ngjarjes tragjike të 11 shtatorit.
4) Avionët janë duke u përplasur më pak dhe duke vrarë më pak njerëz
Viti më i keq për vdekjet e shkaktuara nga fluturimet ajrore, ishte në 1972-shin. Është e qartë se ne nuk jemi duke jetuar në kohën më të rrezikshme për të fluturuar.
5) Vdekjet e pasagjerëve të aeroplanëve janë duke shkuar poshtë
Gjatë katër dekadave të fundit rreth fatkeqësive ajrore, të shkaktuar si pasojë e një aksidenti të rastësishëm apo nga sulmet terroriste, ka rënë edhe numri i udhëtarëve. Kjo tregon se shumica e vdekjeve ka ndodhur për shkak të aksidenteve, dhe jo sulmeve terroriste.