Investime prej më shumë se 416 milionë euro priten në infrastrukturën e turizmit detar në Adriatik midis 2023-2025, sipas Risposte Turismo, një kompani kërkimore dhe konsulente italiane e fokusuar në turizëm, Ndërsa disa nga investimet më të mëdha janë në Itali, në qytete portuale si Venecia dhe Ravenna, ka gjithashtu investime të reja të mëdha që po ndodhin në marinat në Vlorë në Shqipëri dhe Rijeka në Kroaci, pasi infrastruktura është zhvilluar përgjatë bregdetit lindor të Adriatikut.
Sipas raportit, Kroacia planifikon tre projekte të infrastrukturës detare përgjatë bregut të saj të detit Adriatik. Porti Baros Marina në Rijeka do të ketë 230 vendkalime të shtuara deri në vitin 2024, si rezultat i një investimi prej 50 milionë eurosh nga ACI-Gitone, një sipërmarrje e përbashkët midis ACI Marinas kroate dhe kantierit detar gjerman Lürssen.
Zhvillime të tjera përfshijnë zgjerimin e strukturave ekzistuese në Marina Polesana kroate, e cila do të fitojë 138 shtretër të rinj me një investim total prej 20 milion €, dhe Marina Korkyra, e cila do të shtojë 39 shtretër të rinj me një investim total prej 1.5 milion €. Një stacion detar në Split, me një vlerë investimi prej 8.5 milionë euro, pritet të përfundojë deri në vitin 2024. Planet përfshijnë gjithashtu Marinën e Vlorës në Shqipëri, me 483 vendkalime, ku segmenti i superjahteve do të jetë i disponueshëm nga viti 2025, pas një investimi total prej 45 milionë euro.
Industritë e lundrimit dhe trageteve pritet të përfitojnë më shumë nga këto investime të reja, me rreth 210 milionë euro të caktuara për këta sektorë. Raporti parashikon gjithashtu një rritje prej 29,3% të numrit të pasagjerëve në 4,5 milionë në 32 portet e lundrimit të Adriatikut në vitin 2023, me 3000 thirrje anijesh të parashikuara. Kërkesa për shërbime për turistët në marinat e zonës së Adriatikut është në rritje, me numrin më të madh të turistëve gjermanë.
“Numrat që po ndajmë … tregojnë një rimëkëmbje të përgjithshme të turizmit detar në Adriatik, një segment që së shpejti – deri në vitin 2024, nëse jo tashmë në 2023 – do të jetë dëshmitar i një kthimi në shifrat e regjistruara para pandemisë.” tha presidenti i Risposte Turismo Francesco di Cesare.
Raporti parashikon që Italia të ruajë pozicionin e saj si lider në trafikun e lundrimit, duke trajtuar pak më shumë se 2 milionë pasagjerë (një rritje prej 35%), që përfaqëson 46.2% të totalit. Kroacia pritet të vijë e dyta me rreth 1.1 milion pasagjerë (një rritje prej 33.1%), e ndjekur nga Greqia me 624,000 pasagjerë të transportuar (një rritje prej 17.2%).
Parashikime pozitive priten edhe për vendet e tjera në kufi me Adriatikun, duke përfshirë Malin e Zi, i cili pritet të transportojë 479,000 pasagjerë (një rritje prej 10,4%), Slloveninë me 119,000 pasagjerë (një rritje prej 59,3%) dhe Shqipërinë me 25,000 pasagjerë (një rritje prej 53,9%. ). Sa i përket thirrjeve të anijeve, Kroacia pritet të ruajë pozicionin e saj si vendi me më shumë thirrje (1140) midis vendeve në kufi me Adriatikun në fund të vitit 2023. Italia pritet të vijë e dyta me 863 thirrje anijesh, e ndjekur nga Mali i Zi me 474 thirrje anijesh./Intellinews– Newszone.al