TIRANË- Kjo është një telefonatë e zakonshme në sallën operative të Policisë së Tiranës, ku qindra qytetarë telefonojnë 112 për probleme me parkimin.
Rreth 10 % e telefonatave në ditë drejt 112 janë vetëm për problemet me parkimet në lagje apo rrugë ku qytetari kërkon ndihmën e policisë.
“E themeluar në vitin 1998 në sallën operative të Policisë së Shtetit regjistrohen rreth 2 mijë telefona çdo ditë me denoncime të qytetarëve ku prevalon ajo për parkimet”.
Syme Biba, ndihmës specialiste e sallës së komandimit, Policia Tiranë: Rreth 1500-2000 telefonata në ditë. Të ndryshme janë ankimet për qytetarët, por shumica dërrmuese janë parkimet e gabuara dhe konflikte.
Çdo denoncim regjistrohet automatikisht dhe më pas i delegohet komisariateve nga vjen problemi. Sipas Policisë së Tiranës, shumica e denoncuesve janë meshkuj.
“Çdo ankesë që regjistrohet është në sistem sepse sistemi është inteligjent dhe e merr regjistrimin automatikisht. Shumica dërrmuese e denoncimeve vijnë nga meshkujt”.
Por jo të pakta janë edhe denoncimet për probleme të tjera. Një numër të lartë zënë edhe konfliktet brenda familjes apo edhe ato në komunitet ku kërkohet ndërhyrja e uniformave blu./Tv Klan