Ky term mund të përdoret për t’iu referuar një personi, markave, lojërave, faqeve të internetit dhe fushave të tjera të veprimtarisë. Përkthyer nga anglishtja, fjala “noname” do të thotë – “pa emër”.
Për shembull, një emër pa emër mund të nënkuptojë produkte të prodhuara nga disa kompani të panjohura. Si rregull, kostoja e tij është shumë më e ulët se artikujt e markës, megjithatë, cilësia e tij është gjithashtu e përshtatshme.
Llojet e pa emër:
- Emrat e vërtetë janë produkte pa etiketim, të krijuara për një konsumator të përgjithshëm me të ardhura modeste;
- Markat në të njëjtën kohë – këpucë, veshje, bizhuteri, pajisje shtëpiake. Marka të tilla nuk ekzistojnë për një kohë të gjatë, por nëse produkti është i kërkuar nga blerësi, ai mund të mbetet në treg;
- Fakes të markave të famshme. Kompanitë pak të njohura imitojnë gjërat e firmave të njohura – Nuke, Pyma, Abibas, etj.
- Markat që janë partnere me supermarketet. Produkte të tilla mund të jenë me cilësi mjaft të mirë.