Duke u nisur nga rreshti i parë përkrah Leclerc, Sergio Perez përfiton nga familiariteti e tij me cirkuitin e qytetit në Baku dhe cilësitë e shpejtësisë së Red Bull-it të tij për të kapërcyer pilotin e Ferrarit në mes të garës dhe për të zgjatur epërsinë.
Leclerc arrin të mbrojë pozicionin e dytë nga rikthimi i Max Verstappen, i cili – në rinisjen pas një Makine të Sigurisë – rikuperon pozicionin e tretë nga George Russell që ia kishte rrëmbyer atë në fillim.
Piloti i Mercedes përfundoi i katërti përpara Carlos Sainz dhe Fernando Alonso. Ky është podiumi i parë i sezonit për Ferrarin.
KRONIKA E GARËS
Sargeant humbi garën pas përplasjes në Shootoutin e mëngjesit. Leclerc merr epërsinë nga pole përpara Perez, ndërsa Russell arrin të rrëmbejë të tretin nga Verstappen i cili përpiqet të përgjigjet (ka edhe kontakt mes të dyve) por më pas duhet të dorëzohet për të mbyllur xhiron e parë në pozicionin e katërt përpara Sainz me një njëvendëshe e dëmtuar në anën e majtë.
Makinë virtuale e sigurisë për shkak të kontaktit me muret mbrojtëse për Yuki Tsunoda i cili godet murin dhe menjëherë humbet gomën e tij të pasme e djathtë e cila mbeti në mes të rrugës: shoferi japonez arrin të kthehet në bokse dhe më pas në garë, por Alpha Tauri i tij është dëmtuar dhe vjen tërheqja e parë.
Makina e sigurisë hidhet në veprim për të pastruar pjesën e pistës ku ndodhi aksidenti. Gara rifilloi me shpejtësi të plotë në të pestën nga shtatëmbëdhjetë xhirot e planifikuara: Verstappen mori pozitën e tretë nga Russell. Perez i qëndron pas si “pullë poste” Ferrarit të Leclerc-ut.
Meksikani përfiton nga DRS dhe parakalon pilotin e Ferrarit në fillimin e xhiros së tetë. Pas tre të parëve janë Russell, Sainz, Alonso, Hamilton dhe Albon me të vetmen Williams në start.
Verstappen i afrohet Leclerc-ut, por Charles arrin të mbrohet deri në fund falë edhe rrëshqitjes së Red Bull-it tjetër që i paraprin.
Vendi i katërt final për Russell që i paraprin Sainz, Alonso, Hamlton dhe Stroll, piloti i fundit që ka fituar pikë.