Fatmirësisht, vitet e fundit kujdesit ndaj shëndetit mendor ka filluar t’i jepet rëndësia që meriton. Në të vërtetë, gjithnjë e më shumë njerëz janë të gatshëm t’i drejtohen një profesionisti dhe të kërkojnë mbështetje psikologjike për të kapërcyer momentet e pafavorshme dhe vështirësitë emocionale. Megjithatë, disa çështje mund të na shkaktojnë dyshime dhe të na pengojnë të marrim vendime. Ndër to është dilema se në cilën moshë fëmija mund të fillojë terapinë.
Terapia për fëmijët dhe adoleshentët
Terapia na ndihmon të njohim njëri-tjetrin, të kuptojmë njëri-tjetrin dhe të përvetësojmë mjete të reja që thjeshtojnë rutinën tonë të përditshme. Siç e përmendëm më herët, ne jemi bërë gjithnjë e më të vetëdijshëm për këtë realitet.
Megjithatë, kur bëhet fjalë për fëmijët dhe adoleshentët, gjërat nuk janë gjithmonë aq të qarta. Në fakt, ne madje mund të pyesim veten nëse është e mundur të vizitojmë një terapist në këtë fazë të jetës. Në fund të fundit, në këto mosha, fëmijët janë ende në zhvillim, truri i tyre nuk është ende i pjekur dhe personalitetet e tyre ende nuk janë formuar. Si i tillë, ne mund të besojmë se është e preferueshme të presim ose se vështirësitë e tyre janë thjesht një fazë që po kalojnë. Në fakt, ne priremi të besojmë se e gjitha është rezultat i papjekurisë dhe papërvojës së tyre. Megjithatë, në realitet, këto faza të hershme janë vendimtare kur bëhet fjalë për mirëqenien e tyre.
Në fakt, shumë nga sëmundjet mendore më të shpeshta (si ankthi, depresioni, varësitë dhe çrregullimet e të ngrënit) fillojnë gjatë fëmijërisë dhe adoleshencës. Për më tepër, nëse nuk trajtohen siç duhet, ato priren të bëhen më të rënda dhe kronike me kalimin e kohës, duke zënë rrënjë më thellë në moshën madhore.
Përveç kësaj, të miturit nuk kanë të njëjtat mjete si të rriturit për të lundruar në fatkeqësi. Ata nuk kanë mësuar ende të menaxhojnë emocionet e tyre, të marrin vendime, të vetërregullohen dhe të racionalizojnë përvojat e tyre. Si rezultat, disa ngjarje që, nga këndvështrimi i të rriturve, mund të mos duken të një rëndësie të madhe, mund t’i prekin ato thellësisht.
Në çfarë moshe mund të shkojë një fëmijë në terapi?
Kur bëhet fjalë për fëmijët e vegjël, këshillohet që të prisni kohën kur ata mund të komunikojnë në një masë të caktuar dhe të jenë në gjendje të kuptojnë ose të ndjekin udhëzime të caktuara në mënyrë që të punojnë së bashku. Kjo ndodh afërsisht në moshën katër ose pesë vjeç.
Për fëmijët e kësaj moshe, terapisti duhet të përshtatë teknikat dhe dinamikën e terapisë. Si rregull, ata përdorin lojëra, vizatime dhe elementë të tjerë simbolikë për të lejuar fëmijën të projektojë ose të komunikojë realitetin e tij në mënyrë që terapisti të mund të punojë me sukses me ta.
Megjithatë, edhe fëmijët më të vegjël se kjo mund të shfaqin probleme dhe vështirësi. Në të vërtetë, foshnjat dy ose tre vjeç mund të tregojnë tashmë shenja se ndërhyrja ose ndryshimi është i nevojshëm. Për shembull, ata mund të shfaqin një temperament të frenuar, të bëhen të shqetësuar ose të lidhur, të jenë tepër nervoz ose të mos jenë në gjendje të lidhen normalisht me njerëzit e tjerë./Psikologjia