Që pas ndarjes nga Gerald Pique këngëtarja kolumbiane Shakira vazhdon të fitojë goxha para jo vetëm në industrinë e muzikës por edhe në atë të biznesit, pasi së fundmi Shakira, e frymëzuar nga fuqizimi i femrës ka lançuar një parfum të ri. Sipas trailerit të shkurtër të reklamës, shishja e “Rojo” është drejtkëndëshe dhe e thjeshtë, aroma e saj është e ëmbël me nota mjedër dhe një prekje qelibar.
Këngëtarja pas “Copa vacias” njoftoi në llogarinë e saj zyrtare në Instagram se një aromë e re është gati të dalë në treg. Ja si e prezanton ajo parfumin e saj më të ri:
“Njihuni me Rojo, aromën e re të feminitetit të fuqishëm dhe Eau de Parfume të parë nga Shakira Parfumes”.
Ajo tashmë ka në treg edhe tre parfume të tjera që karakterizohen nga aroma dhe cilësia e tyre.
Por sa kushton parfumi i Shakirës?
Në Shtetet e Bashkuara tashmë është në dispozicion për 25 dollarë në Amazon.
View this post on Instagram