FINLANDË- Nokia njoftoi planet të dielën për të ndryshuar identitetin e markës së saj për herë të parë në gati 60 vjet, e kompletuar me një logo të re, pasi prodhuesi i pajisjeve të telekomit po fokusohet në rritje të markës. Logoja e re përfshin pesë forma të ndryshme që formojnë fjalën NOKIA. Ngjyra ikonë blu e logos së vjetër është hequr për një sërë ngjyrash në varësi të përdorimit.
“Kishte lidhje me telefonat inteligjentë dhe sot ne jemi një kompani e teknologjisë së biznesit,” tha shefi ekzekutiv Pekka Lundmark për Reuters në një intervistë.
Ai po fliste përpara një përditësimi biznesi nga kompania në prag të Kongresit Botëror të Mobile (MWC) i cili hapet në Barcelonë të hënën dhe zgjat deri më 2 mars. Pas marrjes së detyrës kryesore në kompaninë finlandeze në vështirësi në 2020, Lundmark përcaktoi një strategji me tre faza: rivendosje, përshpejtim dhe shkallë. Me fazën e rivendosjes tashmë të përfunduar, Lundmark tha se faza e dytë po fillon.
Ndërsa Nokia ende synon të rrisë biznesin e saj të ofruesve të shërbimeve, ku u shet pajisje kompanive të telekomit, fokusi i saj kryesor tani është të shesë pajisje për bizneset e tjera.
“Ne patëm një rritje shumë të mirë prej 21% vitin e kaluar në ndërmarrje, që aktualisht është rreth 8% e shitjeve tona, (ose) 2 miliardë euro afërsisht. Ne duam ta çojmë atë në dyshifra sa më shpejt të jetë e mundur”tha Lundmark.
Firmat e mëdha të teknologjisë kanë qenë partnerë me prodhuesit e pajisjeve të telekomit si Nokia për të shitur rrjete private 5G dhe pajisje për fabrikat e automatizuara për klientët, kryesisht në sektorin e prodhimit.