Twitter konfirmon tarifën e verifikimit
Twitter ka konfirmuar planet për të lejuar përdoruesit të blejnë statusin e verifikuar.
Në një përditësim për pajisjet Apple, kompania tha se funksioni do të jetë i hapur për përdoruesit në vende të caktuara dhe tarifa për të do të jetë 8 dollarë në muaj.
Ndryshimi i politikës është i diskutueshëm, mes shqetësimeve se platforma mund të mbushet me llogari të rreme. Ky ndryshim pason vjen pasi Elon Musk bleu Twitter dhe ndërkohë të premten pushoi nga puna rreth gjysmën e fuqisë punëtore të kompanisë.
Tiku blu i kërkuar më parë ishte i disponueshëm vetëm për individë dhe organizata të profilit të lartë ose me ndikim – të cilëve iu kërkua të provonin identitetin e tyre.
Tiku blu është përdorur si shenjë se një profil është autentik dhe është një mjet kyç për të ndihmuar përdoruesit të identifikojnë informacione të besueshme në platformë.
Ndryshimi i politikës mund të nxisë shqetësimet se figurat qeveritare, të famshëm, gazetarë dhe marka që mund të imitohen nga çdo përdorues i gatshëm të paguajë një tarifë mujore.
Musk, personi më i pasur në botë, duket se po kërkon të diversifikojë të ardhurat e Twitter -it, pas blerjes së tij të firmës në fund të muajit të kaluar në një marrëveshje prej 44 miliardë dollarëshe.
Të premten, miliarderi tha se Twitter po humbte më shumë se 4 milion dollarë (3.5 milion £) në ditë, duke këmbëngulur se kjo nuk i dha shkak atij për të pushuar rreth gjysmën e fuqisë punëtore të kompanisë prej 7,500 personash.
Më herët të shtunën, bashkë-themeluesi dhe ish-CEO i Twitter, Jack Dorsey foli për shkarkimet masive, duke u kërkuar falje punonjësve për atë që kishte ndodhur në ish-firmën e tij.
Dorsey – i cili u largua nga posti i CEO në nëntor dhe u largua nga bordi i drejtorëve në maj – tha se ishte i vetëdijshëm se stafi i Twitter ishte “i zemëruar me të”. Dorsey dukej se miratoi nevojën për shkarkime. Në fillim të këtij viti, ai shprehu mbështetjen për marrjen e zotit Musk.
Një mori markash të mëdha kanë ndalur shpenzimet me reklamat në Twitter ditët e fundit mes trazirave të kompanisë. Musk ka kërkuar të zvogëlojë varësinë e platformës nga reklamat – dhe përditësimi i së shtunës premtoi gjithashtu “përgjysmim të reklamave”.